2022 06 13 Magdalena Zamoyska 1

Promujesz rowery wśród swoich pracowników lub klientów? Sprawdź skutki fiskalne

Prawie każdy przedsiębiorca może z korzyścią dla wizerunku firmy podejmować działania proekologiczne, które wpisują się w strategię zrównoważonego rozwoju czy w politykę odpowiedzialności społecznej biznesu. Niestety nie zawsze organy podatkowe patrzą na nie równie przychylnie.

Dziś w pierwszym odcinku autorskiego cyklu ekspertów MDDP na łamach Dziennika Gazety Prawnej dotyczącego skutków podatkowych działań z zakresu CSR, temat promocji rowerów wśród klientów i pracowników.

#WIĘCEJ na ten temat w artykule Magdaleny Zamoyskiej na łamach Dziennika Gazety Prawnej.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Kontakt dla klientów

Barbara_Lenarcik_MDDP

Barbara Lenarcik

Dyrektor Zespołu Rozwoju Biznesu, Marketingu i Komunikacji

Tel.: +48 510 915 615

Wyślij zapytanie ofertowe

Kontakt dla mediów

dorota_ch_dziekanska

Dorota Chruściel-Dziekańska

Lider Obszaru Komunikacji

Tel.: +48 500 127 570

Webinaria